زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم
زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

زندگی من= (خودآگاه + ناخودآگاه) من

خدایا برای تو حرکت می‌کنم؛ تمام سعی خود را به کار می‌گیرم؛هدفمند و پرشور گام برم

حس کنجکاوی فضولانه اینجانب تحریک می‌شود

سلام دوستان. به حول و قوه الهی زنده م و دارم زندگی می‌کنم و از اونجا که کارهام زیادن اینترنتام کاهش یافتن( باعث مسرت خاطر) فقط بی خبر بودن از شما دلتنگی میاره.فرم سر اصل مطلب:

یکی از سایت هایی که من بیشتر از طریق گوگل پلاس و ایمیلم سر میزنم یک پزشک هستش

حدود دوهفته پیش آقای مجیدی مطلبی نوستالژیک گذاشتن در رابطه با یک مجله و بعد از چند روز پست جدیدی ازشون اومد که اون پست به همراه تمام مخلفاتش به خاطر ناراضی بودن فلانی حذف شده و از خوانندگان هم خواستن اگر اون مطلب رو ذخیره کردن و احتمال ایمیل کردن و اینهاست حذف کنن


حالا اینجانب موندم با حس کنجکاو فضولانه خود چه کنم که حالا دوباره اون متن رو با دقت بیشتری بخونه

ای حس بد

تبریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

استاد میگم حتی اگر کلاس حضوری باهاتون نداشتم. که داشتم؛ همون دقایقی که اومدم و مزاحمتون شدم کلاس بزرگی بود برام

سلام استاد عزیزم جناب شیری:

این چند روز در به در دنبال یک متن قشنگ میگشتم برای روز تولدتون و چون پیدا نمی‌کردم برای فرار از عذاب وجدان به سایت و صفحۀ فیس‌بوک سر نزدم

تا اینکه امروز دل رو به دریا زدم و اومدم و نوشته‌های دوستان رو خوندم و تصمیم گرفتم هرچند زیبا نمی‌نویسم اما از تراوشات خود اینجانب بنویسم




درسته که اغلب نوشته‌هاتون رو با حسرت خوندم ولی باز هم تأثیر بزرگی روم داشت. و من که بدترین روزهای عمرم رو عبور کردم با یاد از نوشته‌های شما بود. اینکه بدون اینکه زمان و مکانی براش متصور بشم که تصمیم گرفتم میتونم لحظاتی رو با بابام بگذرونم. اینکه تصمیم گرفتم برم حرکتی عملی کنم و نشینم غصه خوردن و هرچند سخت میرم پیش روان‌شناس.اینکه ننشستم به بهونه جور کردن واسه زندگی نکردن اینکه با اشخاصی آشنام کردین که شدند خیلی دوست و دوستان خوب حتی اگر دور باشند و ازشون یاد بگیرم. اینکه برای اینکه بخوام فیس‌بوک اومدنم رو کم کنم خودم رو محصور یک موبایل کنم که نشه زیاد توش چرخید و خستگی ازت بخواد بیرون بیای اینکه بهت بگن بیا فیس‌بوک کارت داریم خیلی برام لذت‌بخشه

اینکه دوباره برگشتم به خوندن کتاب و ازش لذت می‌برم رو مدیون شما میدونم. یا حتی دوری از موبایل که دیگه اذیتم نمی‌کنه

حالا وارد دهۀ 4زندگیتون شدین و می‌دونم که برای شما همون دهۀ چهاری هستش که خدا الگوی انسان‌های فهیم قرار داده و من برای خودم خوشحالم و برای تمام دوستانم که از آموزه‌های شما استفاده می‌کنند و خواهند کرد که زیباتر خواهد بود

تولدتون رو به شما به همسرخانمتون به مامان و باباتون و تک‌تک دانشجوها و اطرافیانتون و بالاخص خودم تبریک می‌گم استاد

برای برادر جان، پیامک بود اینجا هم نوشتم تا حواسم باشه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شنبه 10صبح

وقتی استرس دارم و به قول خودم دل ناگِرونم همش گشنمه و میخوام بخورم